NVKL zal van 17 maart t/m 26 juni 2025 de promotiecampagne ‘Kies voor Koudetechniek’ inzetten. We starten de campagne tijdens de landelijke Week van het Vakmanschap (17 t/m 21 maart). Op 26 juni, tijdens de Dag van de Koeling, sluiten we de campagne toepasselijk af. Om deze wervingscampagne tot een succes te maken, hebben we onze leden nodig. Samen zorgen we ervoor dat we ons vak op de kaart zetten en toekomstige talenten aan ons binden. In de campagne wordt verwezen naar de vernieuwde omgeving www.kiesvoorkoudetechniek.nl. Op de pagina zijn de bedrijven terug te vinden die hebben aangegeven dat zij open staan voor stages, leerbanen of zij-instromers. Sta je er nog niet bij? Meld je dan aan via dit formulier.
De website wordt tijdens de actieperiode ingezet als informatiepunt en zal de volgende doelgroepen bedienen: scholieren, vmbo’ers, mbo’ers, hbo’ers en zij-instromers. NVKL zal vanuit de Kies voor Koudetechniek social mediakanalen (Instagram, TikTok, YouTube naar deze website verwijzen en spoort leden aan dit ook te doen.
Social media campagne
In de afgelopen periode zijn veel nieuwe promotiefilmpjes gemaakt, met mooie sfeerbeelden van koelinstallaties en interessante plekken waar koeling/verwarming wordt toegepast. Via de hierboven genoemde kanalen worden deze foto’s en filmpjes verspreid. Liken en delen helpt om een groter bereik te krijgen.
Leg je activiteit vast en deel deze met ons!
Heb je straks tijdens onze actieperiode een activiteit georganiseerd? Maak hier dan een foto van en plaats deze op je persoonlijke- of bedrijfspagina op LinkedIn. Gebruik in de post de hashtags #kiesvoorkoudetechniek, #coolestjob en #proudtobekoud.
Upload je foto daarnaast op www.nvkl.nl/coolestjob. Met jouw deelname maak je namelijk kans op een mooie prijs voor het gehele bedrijf!
Voor meer informatie over de campagne en wat jij kunt doen in die periode kun je een kijkje nemen op onderstaande promotie-pagina.